Zbog Dana žalosti otkazuju se vožnje Tin-expressa
U sklopu konferencije o održivoj urbanoj mobilnosti Grad po mjeri čovjeka, grad kao prometni hub, 26. listopada 2022. održana je panel-rasprava o razvoju prometa u Puli koja je okupila veći broj dionika. Na panel-raspravi sudjelovali su predstavnici tvrtke Cesta d.o.o. Pula, HŽ Putničkog prijevoza, Hrvatskih cesta, Zračne luke Pula, Markoja d.o.o. i Best in Parking d.o.o.
Na početku rasprave Valeria Ferri Benčić, zamjenica rukovoditelja Odjela tehnike pripreme tvrtke Ceste d.o.o. Pula, predstavile je niz velikih projekata na kojima je radila njezina tvrtka, poput vanjske pulske obilaznice od Stancije Peličeti prema Pomeru kojom je bitno rasterećen ulazak u Pulu.
Na to se nadovezao predsjednik Uprave HŽPP-a Željko Ukić koji je istaknuo prednosti željezničkoga putničkog prijevoza i predstavio ulaganja u nabavu novih vlakova za neelektrificirane pruge:
Dodao je da ima potencijala za povezivanje željeznice s Pulaprometom i lukom, a jedna od predstavljenih ideja bila je i da svi koji dolaze iz unutrašnjosti mogu parkirati vozilo u Vodnjanu i odvesti se vlakom u centar Pule, što podrazumijeva uvođenje više linija koje voze do središta grada.
Rukovoditeljica Poslovne jedinice Rijeka Hrvatskih cesta Silvana Sorić izjavila je da je u planu realizacija strateškog projekta Veli Vrh - Pula, što je financijski i građevinski trenutno najveći projekt na ovom području, te je dodala da je rok za tu dionicu 18 mjeseci te da će se izgraditi i privremena prometnica kako bi se promet između Vodnjana i Pule mogao što nesmetanije odvijati.
Voditelj Prometnog sektora Zračne luke Pula Marko Ražem osvrnuo se na utjecaj korona krize i rata u Ukrajini na dolazak turista:
Voditelj prodaje tvrtke Markoja d.o.o. Dubravko Ponoš, koja je izradila prvi hrvatski rotacijski parking koji omogućava parkiranje do 16 vozila na površini od dva parkirna mjesta, napomenuo je da se prilikom traženja prometnog rješenja trebaju sagledati sljedeće pretpostavke - da bude brzo, mobilno, lako primjenjivo i fleksibilno, odnosno da se može koristiti i drugdje.
Nikola Pejković iz zagrebačke tvrtke Best In Parking istaknuo je da je njegova tvrtka uvela plaćanje parkiranja putem SMS-a koje je dostupno Puležanima i turistima te je dodao da su zainteresirani za suradnju s Gradom Pulom i na projektu izgradnje parking kuće.