Zbog Dana žalosti otkazuju se vožnje Tin-expressa
Prijevoz putnikâ pružanjem kvalitetne i pouzdane te ekonomski i ekološki prihvatljive usluge u gradsko-prigradskom, lokalnom, regionalnom, te unutarnjem i međunarodnom daljinskom prijevozu suvremenim mobilnim kapacitetima.
Postati vodeće prijevozničko poduzeće u Hrvatskoj usmjereno na masovan i kvalitetan željeznički prijevoz putnika, u skladu s tržišnim načelima, vodeći se pritom vlasnikovim interesima i štiteći ih, a na zadovoljstvo korisnika prijevozne usluge i radnika.
Politiku kvalitete poimamo kao kompleksan i cjelovit sustav djelovanja koji će pridonijeti tomu da usluge koje nudimo i pružamo ispunjavaju zahtjeve kvalitete koje nam postavljaju naši korisnici.
Izgradnjom i poštivanjem organizacijske kulture te uporabom suvremenih mobilnih sredstava i brigom o njima kanimo uspostaviti poslovne procese koji mogu udovoljiti svim zahtjevima tržišta na koja smo usmjereni.
Temeljna odrednica za tržišnu i financijsku uspješnost HŽ-Putničkoga prijevoza d.o.o. jest ta da upotrebom ljudskih potencijala i materijalnih resursa koje posjedujemo ponudimo visoko kvalitetne usluge. Za dosezanje toga cilja zauzimaju se svi zaposleni u društvu.
Poslovodne strukture u svim područjima djelovanja društva obvezne su kvalitetu definirati tako da ju je moguće mjeriti kvalitativnim i egzaktnim kvantitativnim pokazateljima.
Za partnere nastojimo odabirati dobavljače koji primjenjuju suvremenu tehnološku praksu u realizaciji usluge prijevoza putnika i s njima ugovoriti osiguravanje kvalitete radnoga procesa.
Društvo nastoji održati visoke standarde u obavljanju poslova, težeći poboljšanju kvalitete ponuđenih usluga slijedećim principima i vrijednostima: